Dezvoltare personala

Wednesday, January 2, 2013

Baba oarba

De teama de a nu imi pierde ideile principale, am renuntat sa caut un titlu mai 'puternic'. Asa ca titlul ales vrea sa prezinte in lumini diferite misterul individului legat la internet. Ideea mi-a venit acum, moment in care citeam un blog despre gradinarit (o pasiune noua si, sper, statornica). Am realizat cu aceasta ocazie ca faptul ca nu il cunosti direct pe cel care a pus informatia pe 'net' te scapa de o gramada de prejudecati. Nu incepi sa judeci ideea in functie de autorul ei: 'e un copil', 'de la o femeie?!' 'imi spune mie fosila aia ce si cum!'. In cazul articolelor de pe bloguri, daca incepi sa citesti articolele care te intereseaza inainte de a afla cine le-a scris, informatia aia de acolo se duce direct in creier, sau in suflet si nu se mai impiedica in barierele ideilor preconcepute sau ale conventiilor sociale. Exista sansa ca sa cauti ceva, sa ai o problema, sa te trezesti vorbind singur in autobuz sau in metrou, si un om langa care nu poti sta din cauza mirosului neplacut sa iti dea o solutie salvatoare. Nu o sa auzi in veci acea solutie! Daca in schimb omul ala se conecteaza la un blog si iti da solutia o sa ii ramai dator 'pe viata'. Pe 'viata' pina afli cine e! Pe urma, in functie de ochelarii de cal pe care ii porti, poti sa-ti omori o prejudecata, sau poti sa iti mai creezi o frustrare legata de faptul ca nu ai fost in stare sa gasesti solutia si 'acel om' a reusit. Am mai observat ca, prin intermediu blogingului informatia merge de la suflet la suflet, iar sufletele nu par sa aiba varsta. Prbabil de aici rezulta si comunicarea directa si usoara. Aici nu e vorba de dragoste, ci doar de comunicare la nivel direct. In felul asta poti primi 'sfaturi batranesti' de la un pusti de 18 ani; poti comunica cu un om de 65 de ani ca si cum ti-ar fi coleg de scoala si doar ce ati iesit de la ore. Desigur ca in toata relatia asta de comunicare pot aparea si efectele negative. Se poate ca unul care nu este sigur de ideile lui sa scrie in deriva pe blog si involuntar sa aduca furtuna si in vietile altora. Vezi toate blogurile dedicate sfarsiturilor lumii. Ca o concluzie, sper ca am decoperit partea buna a acestei activitati numita blogging si sper ca i-am ajutat pe altii sa o inteleaga.

No comments:

Post a Comment