Dezvoltare personala

Tuesday, October 16, 2012

Despre ipocrizie

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand imi aduc aminte de ... ultima nunta la care am participat ma apuca nervii. Si nu din cauza nuntii, care intre noi fie vorba a fost organizata exemplar avand absolut tot ce trebuie, ci din cauza invitatului special. La miezul nuntii fara cusur a aparut un invitat surpriza, nu stiu de cine adus si platit, dar care mie personal mi-a stricat seara. Este vorba de o cantareata de muzica populara pe numele ei Irina Loghin. Nu am nimic impotriva muzicii populare desi prefer genul rock. Pot spune chiar ca am apreciat muzica acestei doamne de cand a aparut si pina la nunta in cauza. Si ca sa nu o mai lungesc mult cu introducerea o sa povestesc ce si cum. Deci... 'sa trecem la treaba!' Pe la ora 3 dimineata (ora foooaaarteee aproximativa - tinand cont de carafele ce au precedat-o) a sosit si invitatul surpriza - dna Irina - insotita de un domn care se ocupa de partea de aranjament orchestral. Au intrat pe scena si, dupa ce s-au mai calmat starile de euforie cauzate de surpriza, venerabila doamna a facut primul anunt: "Va rog frumos sa nu filmati si nici sa faceti poze. Am avut probleme in trecut din aceasta cauza pentru ca am fost filmata si pe youtube a aparut rezultatul care, nefiind dintre cele mai bune mi-a afectat imaginea. Aici nu aveti lumini pentru o filmare de caliatate..." bla, bla bla. Dupa ce s-au oprit aparatele de filmat si camerele de fotografiat, doamna s-a retras mai in spatele scenei si a inceput sa cante ... sidiul. Dumneaei doar dadea marunt din buze. Mi s-a facut brusc lehamite si am iesit in afara localului. La scurt timp a mai iesit un tip, mai sictirit ca mine. Mai bine zis de-a dreptul furios. El se ocupa cu evenimente de genul asta si era furios ca doamna face playback. E trist ce-i drept ca o persoana de asa anvergura a ajuns ca la varsta pe care o are sa cante pe la nunti si playback... Dar... Tipul mi-a spus ca o persoana ca ea nu vine la un asemenea eveniment fara 1000 euro + drum + cazare pentru ea si persoana ce se ocupa de sunet. Ar mai fi de adaugat ca si-a facut si promovare la ultimul ei cd si pe care bineinteles ca puteai sa il cumperi chiar acolo pe o suma... WTF?! E o nunta bre!!! Nu un concert de promovare la un club oarecare! Fuck off! Am ramas cu un gust amar in gura dupa acest eveniment. Si nu din cauza vinului, sau a evenimentului, ci din cauza cucoanei. Sunt anumite persoane care reprezinta nu numai persoana lor, ci pe undeva si Romania cu ce are mai bun. Si cand unul din putinele puncte pe care se sprijina sentimentul de mandrie nationala ajunge sa arate asa, ramai cu un sentiment neplacut si te gandesti ca aia care au plecat si nu vor sa mai auda de Romania au totusi dreptate. Dar, ca sa nu inchei intr-o nota proasta, am sa amintesc un roman care nu m-a dezamagit. E vorba de Tudor Gheorghe. Daca are concert in zona voastra mergeti sa-l vedeti. E un roman care merita sprijinit din tot sufletul. Aici aveti o mostra http://www.youtube.com/watch?v=9VfW0B1YP7w

No comments:

Post a Comment